Maatwerk

Maatwerk Training Gastvrijheid

Trainingen worden op maat gemaakt. Per organisatie en afdeling wordt van te voren een diagnose gemaakt van de situatie: door middel van een intakegesprek en mysterie visit.

Hieruit volgen praktijkcasussen, die als rode draad fungeren van de training. Hierdoor kunnen deelnemers direct de volgende dag aan de slag met het geleerde.

 

Onderdelen training:

Tijdens de bijeenkomst wordt er geoefend met gespreksvaardigheden, zoals:

 

  • Maak een goede eerste indruk – inzet lichaamstaal en small talk
  • Inzet gastvrijheid – zorg voor een warm ontvangst
  • In je kracht - Lichaamstaal, NLP en RET: vervang irrationele gedachten en zorg voor positieve mindset
  • Luister écht naar de klant – luister, vat samen en vraag door: stel open vragen
  • Creëer de WOW-factor - zet net dat stapje extra

 

Resultaat:

Door inzet van deze gespreksvaardigheden door de medewerkers, worden klanten boven verwachting geholpen. De consumenten worden loyaal aan de organisatie en vertellen hun omgeving over hun positieve ervaringen. Dit zorgt voor gratis mond-tot-mond reclame. De bezoekersaantallen stijgen en daarmee ook de omzet.

 

Bel, mail of whatsapp voor meer informatie:

mail@monicabunnik.nl

06 10 69 29 11